Diablo 3 Patch 2.3 – Големи Промени & Kanai’s Cube

Заедно с куба на канай, в новия пач за Diablo 3, ще бъдем свидетели на голям набор от промени, засягащи геймплея на повечето класове.

Новия пач ще удари най-силно Witch Doctor-ите, намаляйки полезността им в групи. Изключително популярния Zdps build (Zero DPS build – екипирането на героя с цел подкрепяне на групата, без опити за повишаването на щетите, които той нанася от където идва и името на билд, буквално означаващо нула демидж в секунда) за Witch Doctor-ите отива в кофата, тъй като няма да бъде възможно противниците да бъдат заключени в безкрайни crowd control ефекти. За сметка на това, огромна част от офанзивните умения на класа ще бъдат засилени, като идеята на Blizzard e да компенсират за липсата на безкраен fear spam. Въпреки всичко, обаче Witch Doctor-ите остават един от най-слабите класове на PTR server-a.

Diablo 3 2.3

Защо безкрайното CC в Diablo 3 беше лошо?
Отговора на този въпрос е доста очевиден – изтребването на стотици гадини които седят мирно, не атакуват и не е особено забавно. В предишните пачове, пичовете от Blizzard направиха постоянната неуязвимост, която някои класове можеха да постигнат невъзможна и липсата на безкраен crowd control е стъпка в същата посока. Целта на Greater Rift-овете е да бъдат предизвикателство а не просто DPS тест.

Другите Новости
В Diablo 3 Patch 2.3, разполагаме също така и с редица нови сетове, а старите такива биват променени с целта да бъдат по-атрактивни за играчите. Разбира се, както винаги в подобни игри, един set и даден build ще бъдат оптимални за даден клас – проста математика. Но възможностите ни са доста по-обширни в сравнение с миналото и вече повечето класове няма да бъдат абсолютно безполезни преди да успеят да оптимизират всичката си екипировка. Голяма част от уменията на всички класове също ще се „радват“ на промени, разбира се, което ще промени композициите на някои от Greater Rift отборите, но най-вероятно пак ще имаме „щастието“ да наблюдаваме същите класове да доминират ladder-a както в solo така и в group вариантите.

Трудности
В новия пач Blizzard добавят редица нови трудности за света извън Greater Rifts – Torment VII, VIII, IX и X. Гадовете в Т10 ще бъдат изключително корави в сравнение с тези от T6 (Torment 6) като силата им ще бъде приблизителна на тази на събратята им от Greater Rift 45. Идеята тук е да се насърчи прогреса извън Greater Rifts и да може хората да събират exp и предмети, без нуждата да се врат там, ако Rift системата не им допада по някаква причина.

В по-долу приложеното видео можете да хвърлите едно око на начина, по който новопроменения Vyr’s Fantastic Finery set за Wizard функционира в GRift 60 в пач 2.3.

The following two tabs change content below.

bkk

bkk е геймър, със страст към RPG и MMORPG игрите, занимавал се с гейминг от 90те до ден днешен. Трудните и предизвикателни игри, изискващи внимателно планиране и прецизно оптимизиране обикновено предизвикват най-голям интерес у него и поради това Rogue-like заглавията обикновено получават допълнително внимание. Писането на статии е колкото хоби толкова и необходима част от всекидневието му, като целта обикновено бива доставянето на еднакво количество информация както за незапознатия новак, така и за hardcore играча.

Оставете коментар

Може да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>